Powered By

Powered by Blogger

Name:
Email Address:

This contact form was created by Freedback.

Tuesday, October 6, 2009

Buangkan Sikap Putus Asa Dalam Diri

Kita perlu cermin diri kita, adakah kita ini manusia yang sempurna. Hakikat dalam sebuah perniagaan kita bermula dari bawah secara perlahan-lahan untuk sampai ke puncak kejayaan. Orang yang ingin berjaya, dia akan buangkan sikap putus ada yang ada pada dirinya.

Putus asa boleh menyebabkan prestasi diri kita menurun. Cuba kita lihat bangsa lain terutama bangsa cina. Mereka tidak nampak sikap putus asa dalam berniaga. Tidak kira mereka berniaga apapun, mereka berusaha untuk mencapai keuntungan maksimum. Mereka tidak berhenti tanpa sebab, kerana ia adalah pendapatan mereka.

Perniagaan Mymode adalah pendapatan sampingan. Tidak mustahil kalau pendapatan sampingan ini boleh menjadi pendapatan tetap. Kalau orang yang pandai berbicara tentang insurans sebagai pendapatan sampingan, tidak mustahil dia boleh menjadi jutawan. Perniagaan mymode boleh menjadi menguntung semua orang jika kita bersama-sama bekerjasama.

Setiap agen akan melalui pangkat MA>MM>upgrade MP(-RM30)dalam akaun Mymode>CM. Upgrade MP banyak kelebihannya bila kita nak upgrade. Tidak rugi. Kita upgrade cuma sekali (-RM30) . Setiap kali pendaftaran selepas kita upgrade MP ada tambahan RM8. Biasanya kita daftar agen baru RM10 + bonus MP RM8= RM18. Bila anda mendapat 2 orang agen baru (CM) bonusnya RM36. RM30 dapat balik +RM6 kira extra bonus. Siapa nak bagi duit extra ni kalau anda seorang yang putus asa.

Jadi kalau kawan-kawan di luar sana yang berminat nak sertai Mymode. Jadikan pelanggan tetap anda sekelian agen Mymode. Katakan pada mereka bonus tajaan amat lumayan. Jualan prepaid hanya sekadar sampingan dalam mymode. Perniagaan Mymode hanya memerlukan anda mendapat mengembangkan network anda sebanyak mungkin. Kita hanya perlu memenuhkan level 1 sebagai CM. Kemudian Level 1 ini akan memenuhkan kumpulan mereka sebagai CM juga. Bermakna bila kita CM dan membantu level 1 menjadi CM. Ada juga downline yang dapat memotong upline. Katakan saya baru pangkat Star CM tetapi ada downline saya yang sudah berpangkat 2 Star CM. Bonus yang dia akan perolehi akan melebihi dari apa yang saya dapat.

Bonus MP kita akan terima bila kita upgrade MP. kalau kita dah bantu downline kita sampai MP pun dia xupgrade kita akan merasa keuntungan yang berterusan. Jika sebaliknya bonus kita akan kembali kepada yang asal. Jika kita penuhkan level 1 untuk capai pangkat CM kita akan terima bonus RM1 tajaan + bonus MP RM8=RM9. Apabila downline kita upgrade MP kita akan dapat RM1 bila ada tajaan baru dari downline yang sama. Ini bermakna sistem mymode adil supaya setiap agen akan merasai keuntunganya.

Bukan semua downline level 1 ni yang upgrade MP. Itu pilihan mereka. Jadi tiada paksaan dalam perkara ini. Bagi saya amat rugi bila kita aktif menaja kita upgrade MP. Adakah anda ingin berhenti dari mymode bila tahu perkara. Bagi yang tidak tahu, sekarang dah tahu kelebihannya. Jadikan ia pembakar semangat untuk teruskan bersama mymode. Saya harap anda dapat membuang sikap putus asa ini dalam diri. Buangkan yang keruh ambil lah yang jernih. Saya doakan anda berjaya mencapai impian.

0 comments:

Post a Comment