Powered By

Powered by Blogger

Name:
Email Address:

This contact form was created by Freedback.

Thursday, October 1, 2009

Info Perniagaan

APA ITU MYeCASH

Dalam erti kata yang paling mudah, MyeCASH adalah:

Mendapat bonus daripada setiap pembelian Jadi agen, boleh beli reload prepaid, tak kira masa dan tempat dengan hanya menggunakan SMS.

Kongsikan peluang baik ini dengan rakan-rakan, dapat bonus tajaan dari RM1 ke RM18 seorang sehinng ke level 10

Downline beli prepaid, dapat bonus overriding mengikut peratusan tertentu.
Jika rangkaian downline telah berkembang, dapat pula insentif kepimpinnan berdasarkan prestasi kumpulan

Kenapa Saya Harus Menyertai MyeCASH M-Commerce?

1. Latar Belakang Syarikat Yang Kukuh.

MyeCASH merupakan jenama produk kepada Mobile e-Transaction Sdn. Bhd. (710152-K) iaitu anak syarikat Advance Mobile Services & Solution Sdn. Bhd. (AMOSS), beribu pejabat di C6-G, Dataran Palma Ampang, Jalan Selaman 1, 68000 Ampang, Selangor yang dipengerusikan oleh Datin Fara H Daleha pada tahun 2003 dan kini mempunyai lebih 280,000 agen seluruh Negara. Syarikat ini telah memenangi beberapa award di peringkat antarabangsa seperti ‘ The 4th Asia Pacific / Malaysia e-Entreprenuer Excellence Award” dan “The 4th Asia Pacific International Honesty Enterprise - Keris Award 2005”.
Sumber : Portal Rasmi MyMode

2. Prestasi Cemerlang.

MYeCASH satu-satunya syarikat prepaid yang berjaya menjalinkan kerjasama erat dengan bank-bank terbesar di Malaysia.
Kini menu tambah nilai akaun MYeCASH terpapar di mesin-mesin ATM malahan menjadi salah satu perkhidmatan utama di online-online banking. Sekarang urusan memasukkam modal ke akaun MYeCASH anda menjadi lebih mudah

3. Permintaan Yang Konsisten.

Permintaan terhadap keperluan Prepaid adalah konsisten. Sekiranya Si A membelanjakan RM60 sebulan untuk prepaid, dia pasti berbuat perkara yang sama pada bulan hadapan malah kemungkinan akan lebih dari RM60. Ini kerana prepaid kini telah menjadi keperluan harian masyarakat kita sekarang. Dari permintaan yang konsisten inilah yang menjamin pendapatan anda di dalam MyMode juga adalah konsisten dan semakion lama semakin bertambah.

4. Modal Kecil

Tahukah anda berapa yang diperlukan untuk memulakan perniagaan Reload Prepaid? Untuk menyimpan stok hanya 10 keping kad daripada pelbagai syarikat telekomunikasi anda memerlukan sekurang-kurangnya RM5 000 ringgit tidak termasuk kos-kos olain seperti sewa kedai, pekerja, komitmen masa dan sebagainya.Tetapi, anda tidak memerlukan modal yang besar untuk menyertai perniagaan MYeCASH ini. Anda Boleh Menjadi agen MYeCASH dengan bayaran penyertaan serendah RM65 sahaja! Sebenarnya nilai ini terlalu kecil jika dibandingkan potensi keuntungan yang bakal anda perolehi.

5. Tiada Risiko

Anda akan tetap membeli prepaid setiap bulan. Adik beradik, kakak, abang, kekasih, teman rapat, rakan sekerja tetap akan membelinya setiap bulan. Dari RM65, risiko anda Cuma RM54 sahaja kerana RM 54 anda terlalu besar? Jika kini pendapatan anda RM1,800 atau RM2,500 bahkan RM10,000 sekalipun tetapi setiap penghujung bulan anda terpaksa termenung menantikan gaji bulan berikutnya, kenapa tidak laburkan RM65 daripadanya untuk menjana lagi RM1,000 RM2,000 atau RM12,000 pendapatan sampingan bulanan anda? Sertai MyMode sekarang!

6. Yuran Tahunan Rendah

Di MYeCASH, yuran tahunan Cuma 5 Mypoint (RM5 sahaja) anda tidak perlu memperbaharui keahlian jika anda memang ahli yang aktif.

7. Mudah

Anda tidak perlu memunyai Ijazah atau Diploma untuk menjalankan perniagaan ini. Selagi anda mempunyai telefon bimbit , dan tahu menguunakan SMS, maka anda mampu melakukannya. Anda juga tidak perlu mempunyai kedai, tidak perlu mendaftar perniagaan , tidak perlu menimpan stok tidak perlu menjaja, tidak perlu membuat demo produk yang ingin dijual, dan sebagainya. Malah bukan anda mencari prospek, tetapi prosperk akan datang mencari anda.

8. Sistem yang Canggih.

Di MyMode setiap urus niaga akan diproses secara automatic oleh Server Gateway MyMode. Syarikat telah mewujudakn hampir 10 Gateway mengikut talian yang anda gunakan samada Maxis, Celcom, atau Digi. Anda akan diberikan Nombor PIN untuk mengakses ruangan ahli dimana semua kegiatan perniagaan anda direkodkan. Segala aktiviti atau urusniaga anda akan dicatatkan dalam masa sebenar (in real-time process) oleh sistem. Tiada kesilapan, tiada penipuan, semuanya boleh dipantau sendiri melalui Mobile Lounge MyMode yang disediakan oleh pihak syarikat. Antara lain, anda boleh memeriksa penyata jualan anda, penyata bonus, pengiraan bonus,senarai downline, aktiviti downline, promosi dan pelbagai lagi.

9. Khidmat Bantuan dan Sokongan Yang Berterusan.

Anda juga boleh merujuk sebarang permasalahn teknikal dengan Agent Interactive Centre (AIC) di ibu pejabat melalui talian tetap mahupun bantuan SMS, Selain daripada itu, MyMode turut menyediakan program ceramah, seminar, dan road show seluruh Negara untuk memotivasi dan membantu para ejen di setiap negeri mempertingkatkan pengetahuan dan kemahiran mereka berhubung dengan sistem perniagaan MyMode . Anda boleh mendapatkan jadual perjalanan program di portal rasmi MyMode. Oleh itu anda tidak perlu berasa bimbang biarpun anda tidak pernah menyertai atau mempunyai sebarang pengalaman dalam perniagaan berkonsepkan M-Commerce kerana MyMode memiliki barisan professional yang sedia membantu anda pada bila-bila masa.

0 comments:

Post a Comment