Powered By

Powered by Blogger

Name:
Email Address:

This contact form was created by Freedback.

Wednesday, October 14, 2009

Kenalkan Rakan Anda Dengan MyMode Di Musim Perayaan

Ambil peluang musim perayaan ini dengan mengenalkan rakan anda dengan perniagaan Mymode. Bila berborak dengan rakan-rakan cuba selitkan juga perniagaan ini. Jangan biarkan mereka mendaftar melalui orang lain.

Kadangkala kita kurang peka tentang perkara ini, perkara yang tidak di sangka mungkin berlaku. Buat temujanji untuk memberi penerangan secara tepat kepada rakan anda. Mana tahu rakan anda tahu tentang Mymode tetapi kurang faham mengenainya, jadi beri kefahaman yang jelas dan padat. Anda beri sumbangan topup RM5 pada mereka sebagai satu kejutan. Berkorban modal untuk kawan apa salahnya.

Biar mereka tertarik dengan penerangan ringkas tetapi padat. Kalau mereka ingin berfikir dahulu, berikan risalah yang disediakan oleh prepaid4u pada mereka. Pengorbanan anda pasti terbalas. Saya juga sudah merasai apa yang saya korbankan. Amat berbaloi. Saya hanya korban RM5 dan masa berchit chat, apa yang saya perolehi melebihi gandaan dari apa yang saya buat. Setakat ini saja yang dapat saya berikan info terkini buat anda terutama downline saya yang kurang aktif. Selalu ke blog saya, pasti ada tips yang menarik menanti anda.

0 comments:

Post a Comment