Powered By

Powered by Blogger

Name:
Email Address:

This contact form was created by Freedback.

Sunday, July 19, 2009

Peluang Buat Duit

Anda Guna handphone?
Tak kira la prepaid atau postpaid (Maxis, Celcom, Digi, Umobile)

STOP!
Tahukah Anda dengan menemui laman web ini, Anda Akan didedahkan dengan Rahsia Bagaimana Anda Boleh Buat Duit Secara Sambilan Menggunakan Handphone anda itu?…


Sila tanya soalan ini pada diri anda.
-Berapakah duit yang dibelanjakan setiap bulan untuk reload@bayar bil
handphone anda ? RM30? RM50? RM100?
-Kalau Guna Prepaid, dari mana anda beli reload? Kedai? Internet?Pejabat Pos? Dapat tak diskaun atau hadiah ?
-Selain boleh guna handphone untuk call/sms/mms, apa lagi yang anda dapat?
-Kenapa tak gunakan handphone tu SAMBIL buat DUIT?

Fikirkan: Anda Nak Buat Duit Tak?

Kalau nak, teruskan membaca….

Daripada: Syahrumie Bin Alidinsah
Sarawak, Malaysia

Assalamualaikum / Salam sejahtera,

Pada Mei 2009, saya telah sertai program perniagaan prepaid bersama Mymode di bawah kumpulan Prepaid4u (masih baru lagi..). Pada mulanya sekadar untuk kemudahan diri sendiri. Tapi kini ia telah menjadi salah satu sumber pendapatan tambahan untuk keluarga saya.

Maklumla dengan Mymode ni kita boleh beli prepaid dengan MUDAH dan CEPAT dan yang penting sekali pada harga lebih murah dari pasaran. Selain tu saya ada juga promosikan di internet untuk kongsikan peluang ni dengan lebih ramai orang. Tak sangka ramai jugak yang berminat.


KENAPA ANDA PERLU SERTAI TEAM INI?

Pihak MyMode-Prepaid4u sebenarnya bernaung dibawah kumpulan Prepaid4U.Net iaitu sebuah Kumpulan agen Mymode yang paling aktif. Dalam tempoh 1 tahun lebih sahaja, group ini telah berkembang kepada beribu orang ahli ejen dimana dengan sistem penajaan kami, Prepaid4U.Net telah mempunyai lebih 30,000 ahli dengan melahirkan 17 orang 2StarCM, 14 orang 3starCM, 4 orang 4starCM, 33 orang 5starCM, 20 orang 6starCM dan 2 orang 7starCM (*statistik diambil merujuk pada keahlian sehingga 19 Julai 2009 sahaja)

Ini membuktikan bahawa prepaid4u.net mampu melahirkan ejen-ejen yang hebat dengan bantuan yang berterusan dari upline-upline hebat prepaid4u.net berbanding group lain.

0 comments:

Post a Comment