Powered By

Powered by Blogger

Name:
Email Address:

This contact form was created by Freedback.

Sunday, July 19, 2009

Proses Daftar Keahlian Mymode

Sebagai ahli Mymode dibawah kumpulan MyMode-Prepaid4u, anda jugak layak untuk menerima pelbagai bonus tambahan. Untuk Pendaftaran sebagai ahli Mymode di bawah kumpulan saya, anda bolehla mengikuti langkah-langkah berikut;

Langkah 1 – Buat Pembayaran
Buat pembayaran sebanyak RM65 untuk Yuran Keahlian seumur hidup . Berikut adalah info yang penting untuk anda ketahui

Nama: Syahrumie Bin Alidinsah
Akaun Ambank :
Email: syah_mymode@yahoo.com

Langkah 2 –Pengesahan Bayaran
Sila hantarkan SMS kepada saya di 013-8096596 dalam format

MYMODE<>nama<>email<
>RM65<>tarikh&masa bayaran

untuk memudahkan semakan dan mempercepatkan proses pendaftaran dibuat.

* Saya akan memproses pendaftaran anda dalam masa 12jam dari masa pemberitahuan dilakukan.

* Jika anda tidak menerima sebarang maklumbalas dari saya selepas 12jam pemberitahuan, sila hubungi saya di 013-8096596 untuk maklumat lanjut.

* Jika anda membuat bayaran melalui pindahan antara bank (interbank transfer (GIRO)), saya hanya akan mendaftarkan anda apabila pembayaran tersebut dimasukkan ke akaun Ambank saya.. Biasanya ini mengambil masa 2-3 hari bekerja (bergantung kepada bank pilihan anda)

Maksimumkan Potensi Pendapatan Anda Dengan Menyertai Team Prepaid4u.net (Banyak Kelebihannya!)

0 comments:

Post a Comment